Šiandien reklama nebe apie tai, ką siūlai. Ji apie tai, ką jaučia žmogus, kai tave pamato. Emocija – tai raktas į atmintį, dalijimąsi ir veiksmą.

1. Žmogus prisimena, kaip tu jį privertei jaustis

Logotipas, tekstas ar net šūkis dažniausiai nugrimzta. Bet jei reklama palietė širdį, privertė juoktis ar susimąstyti – ji liks atmintyje. Tik jausmas veda prie veiksmo.

„Emocija parduoda greičiau nei faktas.“

2. Kurti su jausmu – tai kūryba, o ne gamyba

Filmavimas turi būti nuoširdus. Muzika – atitinkanti nuotaiką. Scenarijus – artimas gyvenimui. Tada reklama tampa žmogaus dalimi, o ne tik dar viena reklama.

3. Tinka viskam – ne tik meilei

  • Produktų pristatymams (pvz. rankų darbo daiktai)
  • Paslaugoms (vestuvių planuotojai, kūrėjai, renginių vedėjai)
  • Socialinėms žinutėms, kampanijoms, projektams

4. Mano stilius – emocija + tempas + muzika

Visos mano reklamos turi emocinį kabliuką. Kartais juoką, kartais šypseną, kartais „wow“. Viskas apgalvota – kad žmogus sustotų, susidomėtų ir spustelėtų. O tada... įsimintų.