Reklama su emocija
2025 balandžio 12 d.

Šiandien reklama nebe apie tai, ką siūlai. Ji apie tai, ką jaučia žmogus, kai tave pamato. Emocija – tai raktas į atmintį, dalijimąsi ir veiksmą.
1. Žmogus prisimena, kaip tu jį privertei jaustis
Logotipas, tekstas ar net šūkis dažniausiai nugrimzta. Bet jei reklama palietė širdį, privertė juoktis ar susimąstyti – ji liks atmintyje. Tik jausmas veda prie veiksmo.
„Emocija parduoda greičiau nei faktas.“
2. Kurti su jausmu – tai kūryba, o ne gamyba
Filmavimas turi būti nuoširdus. Muzika – atitinkanti nuotaiką. Scenarijus – artimas gyvenimui. Tada reklama tampa žmogaus dalimi, o ne tik dar viena reklama.
3. Tinka viskam – ne tik meilei
- Produktų pristatymams (pvz. rankų darbo daiktai)
- Paslaugoms (vestuvių planuotojai, kūrėjai, renginių vedėjai)
- Socialinėms žinutėms, kampanijoms, projektams
4. Mano stilius – emocija + tempas + muzika
Visos mano reklamos turi emocinį kabliuką. Kartais juoką, kartais šypseną, kartais „wow“. Viskas apgalvota – kad žmogus sustotų, susidomėtų ir spustelėtų. O tada... įsimintų.